AJAJAJ

Satan i gatan vilken träningsvärk jag har idag!!! Jag vet inte ens om jag tycker att det är skönt... Jag kan knappt röra mig och benen känns mer och mer stumma för varje timme som går. Undra hur det blir imorgon???
Men förhoppningsvis är det bättre på onsdag för då har jag tänkta att träna igen.
 
I morse vaknade Oscar före sex så jag trodde att han skulle däcka tidigt, men nu är klockan halv tio och han har fortfarande inte somnat :-( Claes är bortrest och jag har varit på möte så Elin har haft barnen och Oscar har bara bråkat hela tiden. Han är inte inne i någon rolig period just nu. Det är till och med så att jag får höra när jag hämtar på dagis att han inte lyssnar och är busig/bråkig. Vart har min snälla kille tagit vägen???
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0