Bakdag

Idag har jag kompat ut från jobbet och imorgon är jag ledig för att jag ska till ks.
Jag började dagen med att åka till Ica maxi och storhandla och sen hämtade jag Elin. Hon har också varit ledig idag så på schemat idag stod det bak! Vi ska ha kalas för henne här på lördag så det var bara att sätta fart så att vi har något att bjuda på på lördag.
 
Igår höll jag aldrig på att komma från jobbet. Eftersom jag är ledig nu tor och fre och sen på mån så har vi möte hela dan och sen är jag ledig tis och ons så hade jag endel att göra.
Det blir lite knäppt när man måste jobba en massa övertid för att kunna ta ut komp. Jaja...
En av mina läxor på kbt:n är om jobbet och första steget är att bara fundera på vad jag vill. Vill jag jobba kvar? Hur kan jag i så fall göra det bättre? Om jag inte vill jobba kvar, vad vill jag göra då?
Jag tycker ju att det finns så många fördelar med mitt jobb ex arbetstiderna, flexibiliteten, arbetsuppgifterna (de flesta), ansvaret m.m. Men, så finns det ju det där MEN!!! Och just nu så väger det otroligt tungt.
Samtidigt har man ju ingen aning om vad man får om man byter jobb. Kan ju både vara bättre och sämre. Men frågan just nu är vad som känns mest värt för mig nu???
Ja jag förväntar mig inget svar på det inom snar framtid utan bara att jag faktiskt börjar fundera mer öppet på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0