Känner inte igen mig...

Sista dagarna har jag inte känt igen mig på jobbet. Lättretlig och snäsig. Inte alls som jag brukar vara... Och idag insåg vi att mailen inte fungerat sen i torsdags. Vi kan skicka ut mail och ta emot internt, men inte externt. Kan ju säga att min stubin inte blev längre av det :-(
Jaja, får se om jag kan kompa ut någonting nästa vecka så att jag bryter den här onda cirkeln. För jag märker ju att jag inte är trevlig och då mår jag dåligt av det...
Imorgon ska jag försöka komma upp och träna på morgonen och hoppas att jag får mer ork och lugn i kroppen då.
 
Inget att se på tv, så jag kanske bara ska ta och krypa ner i sängen och glömma den här dagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0