Öka!!!

Här sitter jag med handen i ostbågsskålen och tänker att jag måste göra något åt min figur... Och då menar jag inte att jag ska äta upp mig.
Idag har jag spenderat tre timmar i badhuset med Oscar och Alva. Puh!!! Det var jättemysigt och de skötte sig exemplariskt, men jag är helt slut.
Jag råkade se mig själv i spegeln i bikini idag :-(
Jag har känt mig väldigt nöjd med mig själv och träningen sista tiden. Mitt mål är att träna minst två ggr i veckan och senaste veckorna har det faktiskt blivit tre ggr :-)
Men idag insåg jag att jag måste trappa upp. Kanske inte i antalet ggr per vecka, men absolut i kondition och förbränning. Kanske ska ta och fundera på vad jag stoppar i mig också. Ialla fall om jag ska kunna känna mig bekväm i bikini i sommar. Jaja, det är långt kvar till sommaren. Jag äter upp den här skålen med ostbågar först och funderar vidare sen...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, känner igen mig.... ;-) Råkade visst trycka i mig nästan en hel chipspåse själv igår, samtidigt som jag hade lite dåligt samvete att jag inte kom iväg till gymmet :/
Men det va jäkligt gott!

2014-01-28 @ 12:51:18
URL: http://blogg.loppi.se/nettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0