Världens sämsta mamma...

så känner jag mig idag :-(
Imorse skjutsade jag Alva till skolan och sen åkte jag till ks. Claes mötte upp mig på parkeringen och släppte av Oscar och så åkte han till Linköping och jag och Oscar åkte hem till en mammaledig kompis och fikade lite. Sen har vi bara varit hemma.
När Alva kom hem så berättade hon att även de hade haft studiedag idag... Det hade bara varit fritids. Och jag som var så duktig och kom ihåg både gympapåse och frukt.
Jag frågade varför hon inte ringt mig när hon visste att jag var hemma med Oscar, men hon hade haft så roligt så hon ville vara kvar.
Det hade till och med stått att hon skulle vara ledig så jag måste ha fyllt i det på någon lapp.
Ja, tur att hon inte verkade tycka att det var någon stor grej, men jag mår skit!!!
 
Imorgon ska resten in i vardagen också, ska bara se om Oscar somnar... Verkar inte så just nu.
Jag inser redan att jag dubbelbokat mig under veckan. Det här verkar ju gå bra! Jag kanske ska ha semester jämt.
 
Vi har ialla fall haft en toppenvecka i Åre! Vi har varit i backarna från 9.20 till 15 varje dag. Alva har åkt så gott som hela tiden, medans vi andra har varierat sysslorna med snölek, snowracer, fika och annat. Skönt med frisk luft, vi har somnat gott på kvällarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0