Funderingar

Just nu snurrar det ganska mycket i min skalle...
Det är sjukt mycket på jobbet, kan knappt reda ut vart jag ska börja. Och det brukar ju i vanliga fall vara min styrka. Att se prioriteringar och vad jag borde börja någonstans.
Sen är det det här med semester. Snart är vi där och vi har fortfarande inte bokat något... Det gör mig sjukt stressad. Jag vet att det kommer att lösa sig till slut, men just nu kan jag inte se klart.
När jag sitter i bilen och kör till och från jobbet så hinner jag sortera bland alla tankar och kommer oftast fram till en massa bra saker. Men så fort jag hoppar ur bilen så är det så många måsten att allt blir rörigt igen.
Nu är jag ledig i två dagar innan jag ska jobba i helgen igen. På fredag ska barnen få vara hemma, men imorgon får de gå och då ska jag bara softa. Jag ska träna och åka till Täby och äta en god lunch. Inta vara hemma så att jag ser allt som behövs göras...
På kvällen ska vi på kalas så jag behöver inte fundera på middag heller :-)
Jag försöker lyssna på kroppen och ta det soft emellanåt. Igår gick jag och la mig tidigt och det var välbehövligt. Jag har vaknat massor av gånger i natt så det var bra att jag hade många timmar till godo. För halv sju lämnade jag Oscar på dagis och sen har det varit full fart.
Det blev nog mest en massa svammel idag, men det är som sagt rörigt i skallen just nu... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0