Midsommar

När lägret var slut i torsdags åkte vi hem och packade och sen bar det av till Linköping.
Vi stannade och åt på vägen så vi var inte framme förrän vid nio.
På fm på midsommaraftonen så gick ett gäng iväg för att klä midsommarstången och några stannade kvar och förberedde maten. Sen åt vi lunch med sill och nubbe (och lite annat :-) )
Efter det bar det av till festplatsen med dans kring midsommarstången, jordgubbstårta och bubbel.
Där finns även gratis fiskdamm med stora godispåsar till barnen. Gissa om Oscar blev glad?!
Mycket folk på liten yta, vissa finklädda och vissa mindre finklädda. De obligatoriska kransarna och folkdräkterna fanns också.
På kvällen blev det middag med grill och bad i 35 gradig pool
En mycket lycka dag!!!!
 
 
 
 
Sen hängde vi kvar till på söndagen och bara var. Härligt att bara vara och umgås med vänner!
I söndags innan vi åkte hem så skulle Jenny och jag ta en PW. När vi hade gått drygt 5 km så kom regnet ordentligt och det började hagla, så då sprang jag sista sträckan (fel väg förstås). Jag var HELT dyngsur när jag kom hem. Så går det när man ska vara duktig...
Men det ser ut som att jag tyckte det var kul ialla fall :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0