jobb....

Jaha, så var ledigheten slut och jag har jobbat i två dagar nu.
Och det är precis som vanligt...
Kul, mycket att göra, utmaningar, massor med problem att lösa, irritation, uppgivenhet och så lite kul igen
Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska hantera vissa saker, men jag hoppas att det löser sig inom snar framtid.
 
Idag åkte jag och storhandlade efter maten. Jag hoppas att jag spar en massa tid då. Annars åker jag och småhandlar varje dag och då köper jag även en massa onödigt. Så jag spar nog både tid och pengar.
Imorgon tänker jag ta den tiden och åka och träna på :-)
Om jag planerar ordentligt så hinner jag få in både träning och vällagad mat utan att stressa eller känna någon press.
Det är bara det at jag ibland glömmer att berätta för Claes om mina planer... Men jag vill ju kunna vara spontan och ändra mina planer också.
 
Oj vad jag känner att jag svamlar idag. Lika bra att gå och sova.
God Natt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0