Trevlig helg!

Jaha, så var det fredag igen!
Just nu sitter jag i soffan och har ätit en god frukost.
Strax ska jag åka till ks på kbt och sen blir det träning och i em ska jag klippa mig.
Har lovat barnen tacos, disco och film ikväll :-)
Så det blir full fart hela dan.
Claes åkte till Linköping i morse och kommer inte hem förens någon gång imorgon kväll.
 
Solen skiner och det känns verkligen som att våren är här!!!
Nu säger de ju att det ska bli sämre igen, men jag tänker njuta så länge det varar.
Skulle kolla på bloggen hur vädret var för ett år sen, och insåg att idag är det ett år sedan min älskade farmor gick bort :-(
Jag har tänkt mycket på henne de senaste dagarna. Framför allt när tussilagona börjar komma så tänker jag på henne. Jag får nog lov att plocka några och med till henne någon av de närmsta dagarna.
 
Trevlig helg!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0