Vad är det för dag???

Idag vaknade jag och var ganska säker på att det var söndag....
Vi har ju haft sportlov hela veckan och varit lediga så min kropp tyckte nog att det var dags att det skulle bli vardag igen :-)
Men skönt nog så är det bara lördag och vi har en hel helg framför oss.
Jag bjöd på nybakade frallor till frukost och sen tog Claes barnen och en lunch picknick och åkte ut i skogen.
Själv har jag gjort räkningarna, tvättat lite och varit ute på en uppfriskande Power-walk.
Snart ska vi åka till svärföräldrarna och fika och sen blir det middag och mello.
Imorgon har vi inga planer än så länge. Det är ganska skönt att bara vara, men även bra träning för en sån som mig som mer än gärna har massor inplanerat.
Igår var vi på bio och såg Frost. Den var uppskattad av hela familjen :-) Elin var inte med men hon har sett den innan och tyckte att den var bra.
Oscar satt stilla hela tiden, men hade väldigt mycket spring i benen när filmen var slut.
Alva som har totalvägrat 3D-filmer var mycket nöjd och tyckte att det var kul. Men oj vad hon grät i slutet. Pluttan!!!
 
Nähä, nu ringde familjen och tycker att jag ska gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0